2011. május 8., vasárnap

Epilógus

/Jeni Szemszög/

Útban voltam a Cullen ház felé és a lányokkal való délutáni vásárláson gondolkoztam.Hogy milyen ruhát kéne vennem, milyen cipőt, stb...
Kinéztem az ablakon...A zöld, mohás törzsű fák elsuhantak mellettem, a madarak felröppentek az ágakról, amikor meghallották a kocsim hangját.A többi vadállat is elrejtőzött az erdőben...
Már öt éve élek Forks-ban és már öt éve ismerem Cullen-éket és a Quluteokat.Hamar összebarátkoztam mind  a két klánnal és három hónapnak kellett eltelnie, hogy megtudjam a titkaikat.Hirtelen egy olyan világba csöppentem, ami akkor, tizennégy éves fejjel nagyon izgalmasnak tűnt.De mára az izgalmas eltörpül a veszélyes és a kegyetlen mellett.Ezalatt az öt év alatt megismertem a Volturit és a Denali klánt is.Az utóbbit szívesebben ismertem meg, mint az előbbit...
Tizenhat voltam, éppen a szülinapi bulim volt Cullenéknél, amikor a Volturi emberei megjelentek...Azt akarták, hogy átváltozzak, mivel tudom a vámpírok titkát.De nem.Cullenék megvédtek és nem lettem vámpír.
Denaliékat pedig Edward és Bell's esküvőjén ismerhettem meg.Elazar és Kate rendkívül rendesek és imádom Őket.
Merengésemből a leágazást jelző tábla ragadt ki és lefordultam.
Tíz perc múlva megpillantottam a gyönyörű Cullen villát és az előtte álló, ismeretlen, fekete Range Rover-t...
***
/Tyler Szemszöge/

Sokáig hezitáltam, de végül rászántam magam.Nem tudom, hogy helyes-e amit most teszek, de nem tudok így élni...Muszáj látnom az öcsémet, Edward-t.
Azt tudtam, hogy itt él, Forks-ban, a Cullen családdal.Vegetáriánus vámpír lett, ahogy én is az vagyok.
Beültem a kocsimba és elindultam.Seattle-ben volt a lakásom, amit vettem.Egy órás út várt rám...
A gondolataimban merengve mentem az úton, amit a GPS jelzett.
A város tömbházai, az emberek árnyakként suhantak el mellettem.Leginkább azokat néztem...De egy gondolat nem hagyott nyugodni...Mi van ha nem fogadnak szívesen?!Mi van ha kidobnak és Edward hallani sem akar rólam?!
***
/Edward Szemszöge/

A nappaliban voltunk Bellával egy jól sikerült vadászatot kipihenve.A lányok, azaz Rose, Alice, Bella és Esme a délutáni vásárlásról beszélgettek, amire Jenivel mennek.Bevallom, férfiként elég idegesítő volt ezt végig hallgatni...Még szerencse, hogy Nessie nem volt itthon, mert akkor Őt most le sem lehetne ütni...
Jake-kel volt,  Lenyomatával, aminek...Nem nagyon örültem...Nem szeretem, hogy Renesmee azzal a korccsal van, aki a feleségemre is pályázott...
-Minden rendben?-Fogta meg a kezemet Bella mosolyogva.
-Igen, persze...Csak elgondolkoztam, Drágám.-Bólintottam.
-Na és min?
-Hát...Nessien...Meg hasonlókon.-Feleltem tömören.
-Nem tetszik, hogy Jacobbal van, igaz?-Mosolyodott el szelíden.
-Hát...Be kell, hogy valljam, egy cseppet sem.-Ráztam meg a fejem.-Csak...Féltem Őt.
-Jake vigyáz rá.Te is tudod, hogy vele van a legnagyobb biztonságban.-Hozzám bújt és az összekulcsolt kezünkre pillantott.
-Ne aggódj!Semmi rossz nem történhet, Edward!-Mondta magabiztosan.
Akkor még nem tudtam, hogy az elkövetkező néhány órában teljesen felfordul az életem...

6 megjegyzés:

  1. Szia.
    Nekem nagyon tetszik az alap.:D
    Alig várom az első fejit.:D
    Sok ihletet és rendszeres olvasót.:)
    Puszi:
    Zsófi.

    VálaszTörlés
  2. szia gratulálok hozzá és nagyon várom a folytatást
    benne lennél 1 link cserében?
    puszy

    http://blackangelsecretlife.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! :)
    Jujj hát nagyon meglepődtem, hogy...Felugrok irányítópultra és 3 rendszeres olvasó rögtön :D
    Nagyon örülöök! :D:D
    Köszönöm szépen a kedves szavakat, örülök, hogy Tetszik!

    Demon:
    De, szívesen! :):)

    PuszPá Skacok!
    Efííh StaR ^^

    VálaszTörlés
  4. Az 1.fejezetet holnapra várjátok, délutánra. :)
    Igyekszem majd ;]

    VálaszTörlés
  5. Sziia!
    GoOofy-nál láttam a kiírást, hogy új blogot kezdett valaki. Gondoltam, benézek, még jó is sülhet ki belőle...:D
    És mikor bejött az oldal.... :O OMG :D:D A bevezető nagyon tetszett, de az volt csak hab a tortán, hogy ki játssza Tylert :O <3<3 Imádom Mattet;D
    Várom az 1. fejit!!!!nagyoon:"D
    Puszii,Bree.

    VálaszTörlés
  6. Sziaa :D:D
    Hát igen...A Vampire Suck sztárja engem is nagyon megfogott :D Imádom, ahogy a filmet is!
    Nagyon örülök, hogy tetszett ^^
    Most majd elkezdem írni az első fejit és ha minden jól megy estére, úgy 8körül kapjátok is! ;]
    PuszPá!
    Efííh StaR ^^ <3

    VálaszTörlés